۴ پاسخ

نه منم گفت پایینه دکترم شیافت داد گفت خودش میره بالا

منم درد داشتم البته هنوزم دارم مداوم نیست ولی خب ،توی ان‌تی گفت جفتت یکم پایینه هنوز نرفتم پیش دکترم ولی اکثرا میگن تو این هفته ها طبیعیه

عزیزم خیلی باید رعایت کنی
امکانت سقط وجود داره
ی جورایی باید استراحت مطلق باشی

نه اصلا خودش میره بالا تا آنومالی

سوال های مرتبط

مامان شکلات ۱و۲ مامان شکلات ۱و۲ هفته بیست‌ونهم بارداری