خانوما بادوم زمینی ضرر داره برای بارداری

۷ پاسخ

نه ولی زیاده رویش هم خوب نیست ولی تو رشد جنین تاثییر داره

درحدهوسونه مشکل نداره چون الرژی زاس زیادنخور

بادام زمینی خیلی خوبه برا بچه ولی بدون نمک مصرف کن و اینکه مواظب باش حساسیت ایجاد نکنه

منم زیاد میخورم سوالم هست

بادام زمینی منبعی غنی از مواد مغذی است که به‌خصوص برای سلامتی قلب و تأمین پروتئین گیاهی مفید است. این دانه دارای چربی‌های سالم از جمله چربی‌های غیراشباع است که می‌تواند به کاهش کلسترول بد (LDL) و بهبود سلامت قلب کمک کند. هر 100 گرم بادام زمینی شامل 25.8 گرم پروتئین و 49.2 گرم چربی است که بخش عمده آن غیراشباع می‌باشد.

همچنین، بادام زمینی حاوی ویتامین E، نیاسین و فیبر است که به سلامت پوست و هضم غذا کمک می‌کند. با وجود فواید بسیار، باید توجه داشت که بادام زمینی می‌تواند برای برخی افراد آلرژی‌زا باشد و مصرف بیش از حد آن به دلیل کالری بالا ممکن است به افزایش وزن منجر شود. در نهایت، مصرف متعادل بادام زمینی به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متنوع و سالم توصیه می‌شود.

نهههه

نه ولی زیاد نخور چون آلرژی زاست

سوال های مرتبط

مامان پسرم  و تو دلی مامان پسرم و تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان کایان💙 مامان کایان💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد