۶ پاسخ

من پریروزبردم زدمش خداروشکرتب نکرد فقط گریه کر بااستامیفن ارومش کردم شبهاهم قنداقش کردم راحت بخابه

سه روز

فقط دوروز

دوروز تقریبا

دوروز

دو روز دختر من اذیت بود ولی تا یکماه تقریبا پاش ورم داشت

سوال های مرتبط

مامان 💖 ۳قلوها 💖 مامان 💖 ۳قلوها 💖 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق💙💙💙 مامان فندوق💙💙💙 ۳ ماهگی