سلام خانما سونو ان تی پیش کی رفتین تو مشهد ؟؟؟؟

۹ پاسخ

دکتر میرزایی

منم نوبت گرفتم نسل فردا دکتر مهاجری خیلی دقیقه

من ۲تا غربالگری هامو نسل فردا رفتم و خیییییلیم راضی بودم ..

نسل فردا کوهسنگی ۲۶

عزیزم ببین من برای ۲تا غربالگری هام اونجا ک‌رفتم اولین وقت رفتم ینی ساعت۷:۳۰ خیلی الاف شدم یکساعت بود نهایت .....اول وقت خیلی خوبه همم دکتر تازه ک میاد تو اولین یا ۲نفری‌..

سونوگرافی دکتراریابهادری چطوریه؟من برای انومالی بین شماعی وبهادری موندم کدوم وبرم چون تعریف بهادری وزیادشنیدم شماعی هم خاهرم رفته بودخیلی راضی بود

منم رفتم شماعی ، تعیین جنسیت هم کرد ولی خیلی داغون شدم

سلام ببخشید میشہ کمکم کنید
تورو خدا جواب بدید
من 9 تاخیری پریود دارم اما الان کمی لکہ بینی دارم میشہ یعنی از پریودی بشہ

من پیش دکتر شماعی رفتم و خیلی راضی بودم چون دقیق بررسی می‌کنه و خیلی وقت می‌ذاره

سوال های مرتبط

مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان مامان ۲گل پسر مامان مامان ۲گل پسر ۲ ماهگی