بهترین تایم برای سونو ان تی کی هست ؟
شما کی رفتین ؟؟

۶ پاسخ

من نوبت گرفتم برای ۱۲ هفته ۱ روز

۱۲هفته و ۳روز رفتم

۱۱ هفته و ۴ روز رفتم
ولی طبق قد لگن تا جمجمه ۱۲ هفته و ۴ روز زده بود

من ۱۲ هفته و ۳ روز رفتم
بله حتما باید انجام بشه

من امروز رفتم تو ۱۲ هفته
۱۲ هفتته دو روز نوبت گرفتم یعنی روز سه شنبهه

دوازه و سیزده هفته

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری