خانما یزدی سونو ان تی پیش کی رفتین؟ میشه نظرتونو راجبش بگین ؟

۴ پاسخ

من مجیبیان رفتم . مال من تعیین جنسیت دقیق بود

احمدعلی کریمی
حدس انتی و انومالیشم یکی بود برا جنسیت

دکتر صنعتی
من خیلی راضی ام خوش اخلاق و با تجربه

دکتر عقیلی دکتر خوب و دقیقی هست

سوال های مرتبط

مامان یارا و اَبرک☁️🫐 مامان یارا و اَبرک☁️🫐 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری