بچه ها شما شیرموز میخورین؟

۶ پاسخ

همه چی میخورم والا رژیم نزاشتم .حساسیت به لبنیاتم داره اما دکترش گفت کم بخور که کم کم این حساسیته هم برطرف بشه و بدن عادت کنه

نه نمیخورم چون شیر میدم لبنیات کلا تعطیلع حساسیت ب پروتین داره بچم

نه بخاطر شیر

بععععععله

من هرشب میخورم خخخخ

من روزی نصف لیوان دوغ میخورم‌ولی شیر موز تا حالا نخوردم

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا و هلیا مامان ایلیا و هلیا ۱۲ ماهگی
مامان گندم خانم مامان گندم خانم ۱۶ ماهگی
مامان ملیکام🥹🧿 مامان ملیکام🥹🧿 ۱۶ ماهگی
مامان 🧿آوینا جون🩷 مامان 🧿آوینا جون🩷 ۹ ماهگی