سلام میگم بتا 200نرمال یا نه؟

۵ پاسخ

اره برا من ۲۵۰ بود

بله عزیزم

بله نرماله
مبارکه انشالله
فقط بستگی داره به اینکه لقاح کی بوده و چند روز تاخیر این عدد
اگر هم شک داری ۲۸ ساعت بعد تکرارش کن غددش بیشتر میشه فک کنم میگن دوبرابر میشه

چند روز بعد تاخیر؟

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته نوزدهم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختر قشنگم🩷🩷 مامان دختر قشنگم🩷🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری