۵ پاسخ

ای جونم خیلی قشنگه نام دار باشه

😘😘فدات

انشاالله که قدمش خیر باشه عزیزم

نیک نام باشه 🌹❤️معنیش خیلی قشنگه

منم امشب تصمیم گرفتم همین‌اسمو بذارم خیلی وسواس داشتم روی همه چیز 😖 اینکه اسمش مث اسمای جدید اینقدر تکراری نباشه و پیرمردی هم نباشه شیک هم باشه و قابل تمسخر نباشه و اصیل باشه😁 خلاصه ک کل اسمارو زیرو رو کردم و آریان به دلم نشست

سوال های مرتبط

مامان ρꫀ𝕣ꪖꪀડꪖ💗👧🏻 مامان ρꫀ𝕣ꪖꪀડꪖ💗👧🏻 ۱۳ ماهگی