عدسی شب بخورم ترش میکنم بنظرتون؟

۵ پاسخ

اگه معده ی حساسی داری ممکنه

من که عدسی رو شبا میخورم

ن نمیشه
فقط سنگین میشی(اگه با نون بخوری)

من میخورم هیچیم نشده بخور توام ایشالله چیزت نشه😄

بستگی به معدت داره منکه میخورم ترش نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان رادمان و رادمهر مامان رادمان و رادمهر ۷ ماهگی
مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ملکا مامان ملکا ۱۱ ماهگی