خانما میتونم نوشابه بخورم

۱۰ پاسخ

من که می‌خوردم و میخورم

نخوری بهتره ولی اگه خیلی دلت میخاد یه قلپ کوچولو اونم سرد نباشه بخور

نفخ میکنی نوشیدنی گازدار نخور

من از وقتی باردار شدم نوشابه از چشمم افتاد الانم دیگه خوشم نمیاد نمیخورم نوشابه هم میبینم ی جورایی تهوع میگیرم😂

من ۶ماهه لب ب نوشابه نزدم مزشویادم رفته

واییییییییییی نهههههه بچه خیلی دلدردمیشه
بعدشم تازه زایمان کردی چه طبیعی چه سزارین خوب نیس برات

چندین بار خوردم

سزارین بودی یا طبیعی گلم؟

منکه خوردم

واااای که چقد دلم میخاد

سوال های مرتبط

مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان هانیا🥰دلوین🥰 مامان هانیا🥰دلوین🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام❤️ مامان لیام❤️ ۱۳ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان آقا آریا💙 مامان آقا آریا💙 ۴ ماهگی
مامان همتا و رستا مامان همتا و رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی