خانومای هم هفته من شما رابطه دارین؟

۹ پاسخ

آره ما از اول داشتیم

اره از همون اول 🙈

نه نداریم
حوصله خودمم ندارم چه برسه رابطه

ماهم ازاول بارداری تاالان رابطه نداشتیم

مامانا شما هم وقتی رابطه دارین میریزن داخل بعد سوزش میگیرن همون لحظه ک می‌ریزه یان

ماهم نداشتیم از اولش
میترسیدیم جفتمون

آره ما از اول داشتیم

من که هیچ مشکلی برا رابطه نداشتیم‌ولی از اول بارداری هم خودم هم شوهرم میترسیدم رابطه داشته باشیم تا الآنم نداشتیم

اره زیاد خخخخ

سوال های مرتبط

مامان نــیــلا🎀 مامان نــیــلا🎀 ۶ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی