۲ پاسخ

فقط سعی کن نشینی که بخیه هات باز نشن 🥺 به حرف کسی گوش نده تا نیفتادن نشین من الان 38 روزه یکبار نشستم منتظر افتادن هستن یعنی اذیتم دارما الان بخیه داخلم خیلی اذیت میکنه😔

چرک خشکن نخوردی مگه

سوال های مرتبط

مامان آیهان و آوینا مامان آیهان و آوینا ۱ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۱ ماهگی