عوارض قرص اورژانسی چیهه؟

۳ پاسخ

من ک‌ یبار خوردم تا صبح هرچی ک خوردع بودم اوردم بالا روزبعدشم سردردشدید

عوارض دقیق نمیدونم گوگل برنی همرو میاره
ولی من یکبار خوردم عین چی پشیمون شدم
در یک ماه ۳ دوره پریود شدم 😐😮‍💨

هورمون هات بهم میریزه بعد بیشتر از سالی دوبار اثری نداره همش ضرره
رو بچه دار شدنتم خیلی تاثیر میزاره

سوال های مرتبط

مامان میلاد و ماهد مامان میلاد و ماهد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ارشا مامان ارشا ۱۶ ماهگی
مامان ✨MILAN✨ مامان ✨MILAN✨ ۲ سالگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری