فقط شربت سیتریزین بگیر دو سی سی بهش بده دختر منم بود هرچی پماد میزدم مگه میرفت اخرش رفتم سیتریزین گرفتم دو سی سی دادم سه چهار ساعت بعد خوب شد
یه پشهی بدجنس اومده تو خونه و فرشته کوچولو رو خورده 🥲
پشه عزیزم پسر منم زده اینجوری شده کردم بعد نیش خریدم زدم بعد سه هفته حاش خوب شد انقدر بد زده بود مادرشوهرم میگه بعضی بچه ها بعد گزش جاش میشه تاول مثل پسر من دقیقا
پشه بی تربیت خورده بچمو
افتر بایت باریج بگیر با اسپری دافع حسرات مخصوص نوزاد
موقع خواب چهار گوشه تختش بزن
پماد افتر بایتم روی گزیدگیا بزن
دختر منم اینجوری شده
منم تایپیک گذاشتم هر کی یه چی گف
ولی خب احتمال همون نیش پشه ای چیزیه
دکتر اینارو داد ۳ تاشو قاطی میکنم میزنم روش خوب میشه
شاید چیزی گزیده
چون ابله باشه مثل جوش یا تاوله باد داره
پسر منم فقط دست و پاش اینجوری شده و زیر پوشکش جوش میزنه بعد ی روز اندازه ی سکه قرمز میشه
نمیدونم از چیه🥲🥲
ابله مرغون نیست؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.