مادرا تب بچم رو 37 هست چکاکنم بیاد پایین

۳ پاسخ

اگه بالا تر شد تب بر استامینوفن بده
منم حالا تب کرده بهش قطره استا دادم

تب ندارع ۳۷ دمای بدن

۳۷تب نیست یکم با آب ولرم دست و پاش نم دار کن تا دمای بدنش بیاد پایین

سوال های مرتبط

مامان دلارز مامان دلارز ۱۲ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی