مامانا تب بچم یهو شد7 .37 چیکار کنم

۵ پاسخ

ایش وا ویروس از کجا اومد

ویروس جدیده بهش پارکید بده ۱سی سی

فقط پاراکید
زیاد نیس چون

دستمال خیسولرم بذار رو نقاط بدنش

تب نیست صبر کن
از پیشونی؟

سوال های مرتبط

مامان دوتا گیلاس مامان دوتا گیلاس ۱۶ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان امیر مامان امیر ۱ سالگی