بچم تب داررره چیکار کنم

۳ پاسخ

استامینوفن بده
پاشویه کن
میتونی کمی آب و گلاب و نبات هم بدی .
اگه دیدی باز فرق نکرد ، شیاف میتونی بزاری.
دکتر گفت اگررررر دیدی که تب هیچ جوره پایین نمیاد آخرین روش اینه که شربت ایبوپروفن بدی.که بالای ۶ ماه مجازه.

پیاز رنده کن بذار کف پاش

بچه منم تب داره ای خدا مریض نشه😭

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۲ سالگی
مامان امیر مامان امیر ۱ سالگی
مامان 👼پسرکم مامان 👼پسرکم ۱۷ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی