خانوما چند هفته رفتید قلب جنین تشکیل شده بود؟؟

۲۱ پاسخ

من ۹ هفته ۴ روز میرم

۵هفته و۶روز

من هشت هفته رفتم

۶هفته و۴روز

۶هفته و۴روز

7هفته به بعد دیده میشه تو سونو

۸هفته و ۱روزم

هشت هفته

هنوز نرفتم
نمیدونم کی برم

بستگی به به دکتر داره بگه کی برین اما دکتر من گفت بذار ۸ هفته کامل پر بشه که خیالت راحت باشه و تو سونو قشنگ‌معلوم بشه.

بنظرم هشت هفته هوبه

۷/۳ روز

۸هفته

7هفته

من پنج هفته رفتم قلبش تشکیل نشده بود

منم ۶ هفته و ۶ روز رفتم ضربان داشت منتها جون تو مطب سونو شدم صدای ضربانو پخش نکرد دستگاهش، اما میزد قلبش

من ۶ هفتم بود ساک چون بزرگ کوچیک میشد میگفت ضربان قلب داره
ولی صدای قلبش دو هفته بعد رفتم شنیدم

هشت

من بارداری اولم هفت هفته امااینسری شش هفته بستگی به لقاح گیری داره

۶هفته دوروز بود

هفت هفته و چهار روز

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه الله🌱 مامان معجزه الله🌱 هفته نهم بارداری
مامان مامان سپهر مامان مامان سپهر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری