۴ پاسخ

منم اینجوری ام😪

اگه لکه بینی نداری نمیخواد فقط استراحت کن

اگه‌ لکه بینی نداری و دردش خیلی نیس استراحت کن چون این دردا معمولا عادیه

سلام عادیه بخاطر رشد جنین هست معمولاً

سوال های مرتبط

مامان نفسی🩷🩷 مامان نفسی🩷🩷 هفته چهلم بارداری