۳ پاسخ

مال من که خوب بوده

عالی هم دل درد نمیشن هم هضمش سبک و راحته هم وزن ب شورت نرمال پیش میره مث بقیه شیرخشکا بچه پف نمیکنه

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان زیبای من مامان زیبای من هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نویان کوچولو مامان نویان کوچولو ۱۴ ماهگی