۳ پاسخ

برا من گلاب به روت ابکیه

چون دهانه رحم باز بشه یکی از علائمش ترشح لخته ای با رگه خونه،توام که هفتهای اخری ،یه سر پیش ماما برو معاینه کنه

ترشح احتمالا از عفونته،ولی اگه مخاطی و خونی بود باید سریع بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان حسین وهیراد🥰 مامان حسین وهیراد🥰 ۲ ماهگی
مامان جـانـا🫀 مامان جـانـا🫀 ۷ ماهگی