ترشح آبکی عادیه؟

۳ پاسخ

منم دارممم همش توهم میزنم کیسه آبه یانه

اره من ک خیلی دارم شورتم همش خیس میشه 😑همش فکر میکنم کیسه ابه

ترشح ابکی که وسطش سفید باشه اره
اینو اتفاقا دیروز از دکترم پرسیدم اینقدر ک ترشح دارم همش چک می‌کنم کلافه شدم

سوال های مرتبط

مامان حسین وهیراد🥰 مامان حسین وهیراد🥰 ۲ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان panah مامان panah ۱۳ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی