سلام ممکن با بتای ۳۰۰ بارداری خارج رحم یاشد ؟

۵ پاسخ

من با اینک پنح روز مونده بود ب پریودیم بتام بالای ۱۰۰۰ بود
دکتر گف یا خارج رحمه یا دوتاس احتمالا ولی یکی بود و داخل رحم خداروشکر نگران نباش

نه عزیزم ربطی نداره من ۳۷۷ بود مگر اینکه علائم بارداری خارج رحم داشته باشی

ن من ۴۴۲ بود

من بتام ۱۷۶ بود روز ۹ تاخیر ولی دو برابر میشد

باید ۲ برابر شه

سوال های مرتبط

مامان رادین 👼💙 مامان رادین 👼💙 ۲ ماهگی
مامان مهديار♥️ مامان مهديار♥️ روزهای ابتدایی تولد