جواب ازمایش غربالگزی دومم برگه دومشه چطوره؟

تصویر
۲ پاسخ

همون ۱۸ هفته دادی اخه میگن ازمایش رو باید زود بدی توی ۱۶ هفته سنو هم ۱۸ هفته

سلام عزیزم یه سوال ازمایش رو با سنو دادی همزمان مثل انتی یا نه فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رُهام🧸🥥 مامان رُهام🧸🥥 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان امیرکیان مامان امیرکیان ۶ ماهگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی