چرا شکم بعد از تخمک کشی آب بیاره؟

۳ پاسخ

اگه تعداد تخمک ها زیاد باشه این اتفاق میوفته البته برای همه نه اگه داروها خوب و درست استفاده بشه خطر نداره

البته من تخمک کشی کردم آب نیاورد

به خاطر تخمک های زیاد و دارو ها
که با دارو حل میشه

سوال های مرتبط

مامان آلانور مامان آلانور هفته سی‌ونهم بارداری