سلام مامانا ۷ ماهگی بردین بهداشت بچتونو؟

۴ پاسخ

سرهرنوبت واکسن فقط میگن بیاین
2ماهگی و 4و 6فعلا

نه گفت نه ماهگی مراقبت داره

من بهداشت نبردم ولی چکاپ هفت ماهگی پیش دکترش بردم براقدووزن وتغذیش

من که نبردم

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان آیلین کوچولو 🦋 مامان آیلین کوچولو 🦋 ۱۷ ماهگی