مثلا اگ قندم بالا باشه چی میشه
بده ؟

۳ پاسخ

هم اب دور جنین زیاد میشه خطر داره هم رو وزن بچه اثر داره کلا چیز خوبی نیست زایمان رو پرخطر میکنه باید حتما کنترل شه

عزیزم دکتر میگفت باعث پارگی کیسه آب میشه

زایمان زودرس.خدااایی نکرده زبونم لال فوت شدن ناگهانی توی شکم.تاثیر روی مغز جنین.هنگام دنیا اومدن چون بدنشون ب قند زیادعادت کرده زود زود افت قندمیگیرن و افت قند در روزهای اول تولد باعث مشکلات مغزی میشه و.....

سوال های مرتبط

مامان حلما خانم مامان حلما خانم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نـــگار🥹🌱 مامان نـــگار🥹🌱 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وچهارم بارداری