کسی ازاین داده برای بچش

تصویر
۵ پاسخ

اره هر سری که اسهال کرد ۸۰سی سی بهش بدع

حتما بده تا اب بدن بچه کم نشه

من دادم خوشمزست

همون مقداری ک دکتر گفته رو با سرنگ بده که اگر بد مزه بود راحت تر بتونی بهش شربت بدی

اره مال اسهال

سوال های مرتبط

مامان بچه رئیس🧚‍♀️ مامان بچه رئیس🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان دلارا💙🦋 مامان دلارا💙🦋 ۱۰ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۱ ماهگی