۵ پاسخ

من حالت عادی بهونشو نمیگیره ولی موقه خواب حتما لازمش داره گریه میکنه تا بزاری دهنش

هعععععی پسر من اصلا نگرفت و نمیگیره😐

من اینقدر دخترم سر دندوناش اذیت ک فعلا نمیخوام ب گرفتنش فکر کنم البته روزا نمیدم بهش

خودش ب مرور زمان ولش میکنه

اگه قایمش کنی زبون نداره که بگه بده پستونک وقتی بهونه گرفت سرگرم چیز دیگه کنش

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان 👨‍👩‍👧‍👦 مامان 👨‍👩‍👧‍👦 هفته بیستم بارداری
مامان پسری مامان پسری ۱۷ ماهگی