۸ پاسخ

نه عزیزم ی بسته 10تایی می‌گرفتی سایز 1،من سر دوتا بچهام 20تایی سایز 1 گرفتم نصفه ک شد کوچیکش شد،دوباره یکی دیگه گرفتم2

کم بخر ببین چی میسازه بهش

چون مدفوع شو یه دفعه انجام نمیده زیاد استفاده میشه

نه خوبه

واسه ۲۰روزته ۸۰تا🫠🤣

ن خوبه شاید بازم لازم بشه

من دو بسته گرفتم
گفتم شاید حساسیت کنه بهش

ن بابا زیاد نیس

سوال های مرتبط

مامان فَندق کوچولوم مامان فَندق کوچولوم روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان روزهای ابتدایی تولد
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی