مامانا مای بیبی سایز ۲ گرفتم ۶۵۰گرون گرفتم؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

امروز شوهرم قیمت گرفت ۴۴ تای ۴۴۰ تومن که مگه چه خبره

از این مارک راضی هستین من یه بسته صفر دارم بسته ۴۴تایی دوتاشو استفاده کردم پوست دخترم عرق میکرد باهاش نمیدونم چیکارش کنم براش مولفیکس میبندم

نه همین قیمتا

نه همین قیمته

نه عزیزم

ن خیلی خوب گرفتی 44تاییه دیگه؟

سوال های مرتبط