۵ پاسخ

یک بسته صفر واجبه حداقل تا یکی دوهفته اول

من ک جاریم گفت صفر بگیر نگرفتم همون یک گرفتم ولی ببم گرفتم

بستگی به وزن نوزاد داره
بچه خواهرم ۲۴۰۰ بود تا دو ماهگی یک میبست ولی بچه یه دوستام ۳۲۰۰ بود گفت فقط ده روز اول استفاده شده بعد تنگ شده

منم مولفیکس گرفتم سایز ۱ ۴۰ تاس

منم سایز ۱ گرفتم همه میگن باید صفر میگرفتی 🥲 منم ۴۰ تایی مولفیکس

سوال های مرتبط