۴ پاسخ

من سه تا بیشتر مصرف نکردم
الان دو میبندم

من تا امروز ۲ تا چهل تایی
۳یا۴ هم از اون کوچیکا
کانالدارش رو استفاده کردم از معلومی هاش یه هوا بزرگ ترن بهتر

من ی بسته بیشتر نخریدم

من دوبسته استفاده کردم،اخراش دیگه رد کش میفتاد

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی