۴ پاسخ

بستگی ب وزن بچه داره من بچم ب دنیا اومده بود ۲۸۰۰ بود ده روز اول صفر استفاده کردم الان دارم یک استفاده میکنم حدودا ۸ تا الان استفاده کردم

عزیزم بیشتر بچه ها به مای بی بی حساسیت میزنم کم بگیر ببین بچه حساسیت نداد همین مارک و ادامه یده

خوبه اره

بسته به وزن نوزاد داره

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۱۳ ماهگی
مامان پسرم👼🏻🩵🧿 مامان پسرم👼🏻🩵🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وچهارم بارداری