۶ پاسخ

من هنوز نزدم سرمام خوردم خوب شم میزنم دکترم نامه داده
نه عیبی نداره تا هفته ۳۷ دکترم گفت میشه زد

دیروز ی مامانی ۳۶هفته زده بود

ب من گفتن دیروز تا دوهفته ب زایمان وقت داری

ن برو بزن

اره میشه

نه منم ۸زدم

سوال های مرتبط

مامان عشق خودم پسرم مامان عشق خودم پسرم ۵ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان لنا خانوم مامان لنا خانوم ۴ ماهگی