سلام مادرای عزیز بلاخره زاییدم

۸ پاسخ

مبارکه عزیزم
با امپول فشار زایمان کردی اذیت نشدی؟!
سر بچه اومده بود توی لگن که بهت امپول فشار زدن؟!
یا برای شما هم بچه بالا بود

بسلامتی😍😍😍مبارک باشه عزیزم، حالت الان خوبه؟! روبراهی؟

مبارکه عزیزم

یه سلامتی عزیزم

عزیزم چطور بود زایمانت؟ چقدر طول کشید؟ بخیه هم زدن؟ راضی بودی از طبیعی؟

عزیزم بسلامتی و دلخوشی

خداروشکر مبارکه😘

دیشب با آمپول فشار

سوال های مرتبط

مامان نیلدا مامان نیلدا ۸ ماهگی
مامان قندک مامان قندک ۱ ماهگی
مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان رایان👑 مامان رایان👑 ۴ ماهگی
مامان جوجه🐣💜 مامان جوجه🐣💜 ۴ ماهگی
مامان yasin مامان yasin روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلـویـن🤎🧸 مامان دلـویـن🤎🧸 ۱۲ ماهگی
مامان ✨تابان✨ مامان ✨تابان✨ ۹ ماهگی
مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی
مامان هاودین مامان هاودین ۵ ماهگی
مامان gandom🌾 مامان gandom🌾 ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان معین🥺 مامان معین🥺 ۸ ماهگی