۴ پاسخ

عزیزم فقط باید تحمل کنی تا دورش بگذره
من فاموتیدین دادم خیلی عالی بود اس امپرازولم اوایل میدادم

برا من کیدیزول بایو لاکت داده ،خوب نشده ولی لهتره

ولی خوب باید دکتر تجویز کنه براتون. سر خود ب نظرم ندین

من واسه دخترم لوسیدامین استفاده کردم یک ماه خیلی تاثیر داشت و کم شد رفلاکسش

سوال های مرتبط

مامان دُخملــم🍓🧚‍♀️ مامان دُخملــم🍓🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی