سلام شماهم ترشح دارین؟ چجوریه؟

۸ پاسخ

خیلی دارم همش خیسم آبکی و شیری

که دوره هاش کلا ابکیه

آره منم دارم حالت زرد هست

سفید خیلی خیلی ابکی

زرد رنگ داشتم رفتم دکتر آزمایش اورژانسی دادم عفونت بود

منم زیاد ترشح دارم شیری رنگ هستش

زرد کمرنگ ابکی ابکی

زیاد _ شیری رنگ

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی
مامان علی اصغر و تو دلي مامان علی اصغر و تو دلي هفته سی‌وششم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد