ترشح ابکی دارین شماهم یا من فقط اینطوری هستم

۴ پاسخ

منم خیلی زیاد دارم کلافه شدم همش فک‌میکنم خدایی نکرده کیسه ی ابه

وای منم دارم مخصوصا صبحها گاهی اوقات توهم پاره شدن کیسه اب دارپ

منم خیلی دارم🫠

اگه بو نداره طبیعی هس هفته ات بالا بره بیشترم میشه

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر و تو دلي مامان علی اصغر و تو دلي هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پارلاجانان

دوقلو مامان پارلاجانان دوقلو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی