۱۰ پاسخ

فعلاراحت باش از20ب بعدمیگن اونم اگه سنگین شدی

از ۲۰هفتگی
رو دستت نخواب . دستاتو بذار زیر بالش و رهاش کن .

تا هفته ۱۸ عیبی نداره

سعی کن از بالشت استفاده کنی تا عادت کنی

از هفته ۲۲ یه دکتر گفته بود کلا تا وقتی کوچیکه و هنوز وزن زیادی نگرفته میگن مشکلی نیست

از هفته ۲۰ باید ب پهلو بخوابی
ولی از الان کم کم عادت بده به خودت که اذیت نشی تو ماه بالاتر
و برای پهلو ب پهلو شدنم نیاز ب نشستن نیست

من به کمر و شکم دوست دارم بخوابم پهلوهام درد میکنه ولی مجبوریم دیگه

خداروشکر من فقط ب پهلو دوست دارم بخابم بیشتر پهلوی چپ دوست دارم بخابم😶😶😶🥴🥴ب کمر نمیتونم بخابم😶

دیگ از الان عادت کن ب پهلو بخوابی در ضمن نیازی نیس بشینی ب اون پهلو بشی

کلا به کمر خوابیدن میگن خطرناکه🥲

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙🩵 مامان پسرم💙🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگیا🍓🍓 مامان توت فرنگیا🍓🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علی سام مامان علی سام هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری