معاینه لگن و معاینه تحریکی سخته؟؟؟؟

۸ پاسخ

از نظر من درد نداره
من هم معاینه لگن شدم هم تحریکی
فقط باید نفس عمیق بکشی و شل کنی
البته که بدن با بدن فرق میکنه

من معاینه شدم اونم فقط با دو انگشت خیلی بد بود درد داشت مردمو زنده شدم

وایییی من‌متنفرم ازش انقدر ک بده😭😭😭

من به خاطر معاینه لگن طبیعی نمیرم

اره خیلی خیلی سخته

اصلااا درد نداره اصلاا

نه یکم درد داره که قابل تحمله خودتو شل بگیر

نه عزیزم اصلان فقد دوتا انگشت تا دهان رحمم می‌کنه ببین باز شده یانه درد دار اما قابل تحمل معاینه لگنی درد ندار فقد میبنه مناسب است یانه من خودم چهار دف معاینه تحریکی شدم درد داشتم اما قابل تحمل است سخت نیست خیلی

سوال های مرتبط

مامان 𝐊𝐨𝐮𝐫𝐨𝐬𝐡 مامان 𝐊𝐨𝐮𝐫𝐨𝐬𝐡 روزهای ابتدایی تولد