من از موبر روی شکمم زدم آیا ضرر داره یا نه

۸ پاسخ

ببخشی گلم اومدم زیرتاپیکت سیسمونی آنلاین دارم باقیمت مناسب و باورنکردنی فعالیت هم روبیکاوهم واتساپ خوش حال میشم یه سربه سیسمونی عسل جونی من بزنید 🥺🥺🥺
زودی بیاتاجاواسه عضوشدن داریم 😍😍😍🏃🏃🏃

هر چیزی بجز ژیلت باعث اسپاسم های رحم میشه

موبر بدون بو سفید از مغازه بگیر بزن . اونا که زرده و زرنیخ داره نزن

من میزنم هر وقت میرم سونو.

نباید میزدی
حالا زدی استرس نگیر ان شالله خیره چیزی نمیشه

من نوره میزنم تا الانم مشکلی نداشتم

اره نزن همه شیمیاییه ضرر داره🫠

نزن خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان علیرضا والوین مامان علیرضا والوین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری