۲ پاسخ

منم درر شدید دارم بااینکه سونو شدم آزمایش دادم همه چی خوبه

منم این درد رو داشتم ولی خیلی شدید وغیر قابل تحمل نبود و هماتوم کوچیکی داشتم با استراحت خوب شد
انتی هم ک رفتم رفع شده بود الان درد ندارم

سوال های مرتبط

مامان آنیل مامان آنیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم وپسرم💕 مامان دخترم وپسرم💕 ۵ ماهگی
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد