منم گاهی اینجوری میشم مخصوصا وقتی تحرک زیاد و مهمون داشته باشم استراحت کن طبیعیه
منم همینطور دکتر گفت اگه مداوم نباشه و شدید هم نباشه طبیعیه اما اگه ادامه داشت یا حس کردی شدیده شیاف بزار
سلام عزیزم اره فقط استراحت کن
منم دارم خیلی بده .ولی تا استراحت میکنم خوب میشه.استرس میاره .ولی میگن تا ۳ ماه اول اینطوره و طبیعیه
سلام عزیزم منم تقریبا همینه دردام،میاد و میره ،طبیعیه
اره تو بارداری کلا درد پریودی داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.