۶ پاسخ

منم گاهی اینجوری میشم مخصوصا وقتی تحرک زیاد و مهمون داشته باشم استراحت کن طبیعیه

منم همینطور دکتر گفت اگه مداوم نباشه و شدید هم نباشه طبیعیه اما اگه ادامه داشت یا حس کردی شدیده شیاف بزار

سلام عزیزم اره فقط استراحت کن

منم دارم خیلی بده .ولی تا استراحت میکنم خوب میشه.استرس میاره .ولی میگن تا ۳ ماه اول اینطوره و طبیعیه

سلام عزیزم منم تقریبا همینه دردام،میاد و میره ،طبیعیه

اره تو بارداری کلا درد پریودی داری

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان آرسین جان💙 مامان آرسین جان💙 ۶ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری