خانما بنظرتون فردا دکتر برام ان تی مینویسه

۵ پاسخ

۱۳ هفته ای تا الان باید میدادی چه جوری یادش رفته بنویس

اگه ننوشت خودت بهش بگو

عه چرا زودتر ننوشت میخوای نوبت بگیری زود بهت نوبت نمیدن

اره فردا صب حتما برو دورت میشه

۱۲ هفته و چندروزی

سوال های مرتبط

مامان سروش مامان سروش هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آوا و پسری مامان آوا و پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری