۹ پاسخ

از سه ماهگی به بعد که بهت میخنده

هر دوره سختی خودشو داره الان پسرم خیلییی شیرینه ولی خیلی هم وابسته ست هم به سینه هم ب منو باباش جرأت نداریم تکون بخوریم از کنارش
ب همه چی هم دست میزنه
موقع غذا خوردن همه سفره رو بهم می‌ریزه😅

کلا هر ماهش یه سختی داره
تا بعد از یکسالگی که کم کم از آب و گل در بیاد

به شیرینیاش توجه کن، دلت واسه این روزا تنگ میشه، خیلی سختی داره ولی کلا شیرینیه

😂پسرم ۷سالشه ،بااین سوالت نمیدونم چرا خندم گرفت
هر چی رفتم جلو ببشتر خندم میگیره

سراسر شیرینیه ،ولی زجر هم داره🤣

هفت هشت ماه به بالا😑

دختر من وارد ماه چهارم شده هنوز هم همون طور جیغ میزنه گریه میکنه هیچ فرقی نکرده

بعد ۴ ماه فکر کنم

ان شاالله آروم تر بشه

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🧿♥️ مامان پناه کوچولو🧿♥️ ۱۲ ماهگی
مامان رستا ❤️🩷 مامان رستا ❤️🩷 ۶ ماهگی
مامان ♬• صدرا •♬ مامان ♬• صدرا •♬ ۱۳ ماهگی
مامان آیسا 🫧💗👶🏻 مامان آیسا 🫧💗👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی