۴ پاسخ

ب من گفتن آب هم نخورم.

از ۱۲ به بعد هیچی نخور ابم خیلی خیلی کم در حد سر شیشه
مثل من خودتو به فنا ندی

اره بخور چایی وآب مشکلی نداره

آره بخور ۱۰ ب بعد چیزی نخور

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و حسین مامان فاطمه و حسین ۱۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی