اي واي گهواره زاييد و من در انتظارم.....

۵ پاسخ

انشاالله شماهم زایمان میکنی

😃😃😃😃😃

من که امروز36هفته و6روز زاییدم به 40هفته نرسید حداقل بزرگترمیشد الان هم تختی ام 41هفته زایمان کرده ماشاالله بچه اش درشت

خخخ چن هفته هستی

😂😂نگران نباش توام میزای

سوال های مرتبط

مامان جوجه حنایی مامان جوجه حنایی ۱۳ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۴ ماهگی
مامان صورتی🩷 مامان صورتی🩷 ۱۴ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی