ای بابا
گهواره زایید جای من🙂💔🚶‍♀️

۸ پاسخ

من که زاییدم چه زاییدنی🥲🥲🥲😐

منم زایددممم🥹😂

یادش بخیر 😆😆

منم فردا گهواره ام میزاد🤣

🤣🤣🤣

ماهم ۲ ماه پیش این مشکلو داشتیم که گهواره به جای ما زایید ولی ما نزاییدیم🤣🤣🤣ولی الان دوماه و خورده ای که ماهم دیگه زاییدیم

😂😂عزیزم ۴۰هفتت پرشد نرفتی دکتر

مبارکت گهواره 😂💔

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس😍❤️ مامان امیرعباس😍❤️ ۵ ماهگی
مامان روشنا خانم💖 مامان روشنا خانم💖 ۴ ماهگی
مامان دلمـــــ🌙اه مامان دلمـــــ🌙اه ۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان دخملی🐣 مامان دخملی🐣 ۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی